onsdag 3 oktober 2012

MONKEY GLASSES

Lillan sover, Knut ligger under bordet, Smulan i buren sover och Kinder på rymmen har varit och försökt ta ut sin bädd som vi har förberett med mat i duschen då hon finns där.

Själv har jag läst, bloggat, lagt ut bilder.
Nu tar jag av mig mina glasögon och i och med det försvinner allt läsligt ur mitt sikte =)
Dessa läckra glasögon finns hos oss i butiken med utan styrka eller med styrkan 1-1,5-2.
Pris: 799:- och de är i trä. 
Hur läckert är inte det?



Time to say 
Buonanotte

2 kommentarer:

  1. Skulle så gärna vilja veta, vad märket och färgen på ditt läppstift är? Det är helt galet snyggt!

    Kram/Dorthe

    SvaraRadera
  2. Dorthe, ledsen att inte kunna hjälpa dig på den frågan. Grejen är nämligen att jag inte har någon läppstift och min väninna och kollega är på mig därför att jag ofta får torra läppar. Måste börja använda läpsil =) men annars har jag ibland en från Clarins.
    Tar kort på den och skriver numret på den ikväll ... men här på bild har jag nada ...

    SvaraRadera