fredag 12 oktober 2012

MYSIGA SITTDINOR ...

I vår lägenhet, i en av de mysigaste husen i Borås är färgen som dominerar vitt med inslag av olika färger beroende på rum.
I köket har vi vitt, rosa och lite lila.
Det var därför perfekt när dessa sittdinor i äkta fårskinn signerade Shepard kom från 
Naturligt och antibakteriellt fårskinn, för visst gillar vi i den mån det går att välja genuint?
En helt annan känsla i materialen som kommer från moder natur.

Här kan du beställa dem om du som mig vill smycka lite lagom mycket dina stolar och om du vill inte låta "rumpan" =) frysa dessa kommande kyliga dagar ....
http://simplyme-michela.blogspot.se/2012/10/ett-bord-for-fyra.html




Nicole kom till butiken kl. 14 och vi tog en liten tur på stan.
Hon köpte sig en läcker t-shirt och jag var hos Mariella för att låna kataloger på tapeter.
Vill ha en fondvägg i vit & guld i mitt sovrum så jag skall spana snart bland alla fina som döljer sig i dessa något tyngre böcker...

Om ett par timmar skall jag följa med Nicole till ett kalas så min fredag kväll tillbringas där då hon vill gärna ha mig i närheten.
Always in service <3

1 kommentar: