söndag 21 oktober 2012

HÅR, CHANSER & SKRATT ...

Min dag startade tidigt för att vara en söndag. 
Klockan 7.30 var jag på Studio Linda Ekberg med två kaffe till mig och Fazli då han idag såg till att mitt hår blev långt och tjockt igen.

Han kom hem igår från Danmark där han befinner sig i närmare en månad då han har fått erbjudandet att tillhöra den esemblen som stylar skådespelarna under en engelsk film inspelning.
Vilken grej, vilken erfarenhet, vilken ära!

Det är så roligt när man ser att ens vänner får möjligheter att göra "det ovanliga" och växa i de nya rollerna som erbjuds.
Som vanligt är det många skratt under timmarna på stolen då vi båda bjuder varandra på det som man inte alltid säger till andra. Som icke födda med barnsagor om Jantelagen förstår vi varandra väl =)
Så befriande att få vara sig själv fullt ut! <3

Fazli är en av de personerna som kommer att synas på TV3 i serien "Småstadsdrottningarna" och jag skrattade för under en scen är han, jag och Tania i bikini.
Tania och jag har bikini från Panos och Fazli från Boss.
De båda företagen kommer att stämma oss för skådestand!
Hahaha!

Tusen tack min vän för att du gjorde detta en söndag morgon kl. 7.30.
Du är helt enkelt bäst!


Sedan gick jag till butiken en liten stund för att dammsuga så att detta är gjort och för att hämta små tag att skriva under dagen.
På mig hade jag den nya tröjan från Religion.
Igår sålde jag tre stycken i butiken så bara några få kvar för er som liksom mig tycker att den är urläcker!
Pris: 898:-


Självklart passade jag på att lägga ut någon bild på Instagram.
Följ mig/oss där också.
Blandar personliga bilder med nyheter från butiken.
Två Instagram och tre bloggar skulle bli lite för mycket annars ... =)


Har pratat med min väninna Annika i närmare 1 1/2 timma så imorgon efter jobbet åker jag och hälsar på henne. Läääängtar!

Nu skall jag ta hand om hemmet, bloggar, läsning och lite logistik!
Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar