tisdag 9 oktober 2012

EN UNDERBAR MIDDAG PÅ BABBEL ...

Efter att Ikea kom med mina nya madrasser gick jag till mysiga restaurang Babbel för att äta några goda tapas rätter tillsammans med underbara Lizette.


Jag har sagt det förut och säger det igen.
De riktiga vännerna är de som inte anklagar varandra för att man inte har hört av sig tidigare, de riktiga vännerna är de som börjar där det slutade, som är glada över att vara där de är och bara njuter av att vara tillsammans.
Vi gjorde det.

Efter ett glas vin började samtalsämnen innehålla vissa roliga teman och efter två kan jag knappast berätta vad vi pratade om.
Hahaha! Två kvinnor som inte tål mer än två glas vin =)
Hur seriöst kan det bli? =)


Två tryfflar och kaffe fick avsluta middagen =)


Vilken mysig kväll, vilken fantastisk vän jag har!!! 
Sååååå glad för denna kväll <3

Din hjälm Lizzan finns här när du vill =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar