söndag 28 oktober 2012

BRUNCH, LÖV & TID ...

Vilket fantastiskt väder vi vaknade till idag!


Solglasögonen är man inte van att behöva ta på sig men idag minsann fick Tom Ford se solens strålar =)


Min fina dotter inne på Ellagården <3


Nicole och jag åkte tillsammans med Jessica och familj till Ellagården för att äta en god brunch.

Önskar att jag kunde skriva att det var idylliskt, att barnen myste och var på glatt humör men icke.
Sådana inlägg finns endast på de bloggar som bjuder på perfektion, här finns samma ord med ett "in" framför =) 

De bara påpekade hela tiden att de ville leka leka och leka efter brunchen och varje dag under lovet och istället för att njuta av att vara tillsammans så fortsatte de att berätta att de ville leka =)
Efter denna goda buffén var det bara att köra lövkrig vilket de älskade så klart =)


Jesper tog hem tjejerna medan Jess och jag tog en promenad och funderade på Julen i butiken.
Förra året berättade jag historien om när jag träffade Tomten på Aruba, vilken historia skall jag berätta i år? =)
Det återstår att se helt enkelt ...

Nu blir det soffan och en önskan att vrida fram tiden med en vecka ...
Anders Limpar fick erfara detta i en av de bästa "Blåsningar" jag har sett.
Googla på den om du vill få dig ett hjärtligt skratt ...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar