torsdag 11 oktober 2012

MICHELIN KALENDER, OKTOBER MÅNAD ... =)

Dagen startade med ett morgonkaffe med underbara J. från mitt tidigare jobb och Jessica.
På Viskan njöt vi av lite kaffe och skratt innan jobbet kallade på oss.

Jessica och jag började dock med att gå till Stadsparken för att fota några tröjor.
Jag skrattade så då vi varken är modeller eller fotografer.
Min något gamla kamera vet vi inte hur den fungerar och när vi fotar varandra så ser vi antingen för korta eller för långa ut för att inte tala om konstiga miner, misslyckade poser och allt annat som får oss att faktiskt le om livet och framförallt om oss själva.



Stadsparken bjöd på en underbar dimma som låg över Viskan, sol och höstliga färger.
Så himla vackert! 
Inte konstigt att hösten är vår favorit säsong!


Bilderna vi tog kommer i ett inlägg framöver men vi skall försöka fota lite mer ute så att det blir lite roligare kort.
Roliga blev de 2-3 korten då jag tog ett hopp som Jess försöka förverkliga.
Jag såg framför mig bilder jag själv har sett på tjejer som hoppar fint på stranden eller på en äng.
Mitt hopp var allt annat än vackert!
Log så när jag såg bilden att frågan som kvarstår är:
skall jag bjuda på det? =)

Och det är klart jag gör!!!
Funderar ... 1, 2 och ... 


3!!!!!!!!!!
Mamma mia, vilken hemsk bild men mamma mia, ibland får man bjuda på det!
Denna lär inte hamna på Michelins kalender direkt och inte heller som ny profilbild på facebook =)


Hoppas du fick dig ett litet skratt om inte annat =)
Det är ju trots allt så att livet är för kort för att ta sig själv på för stort allvar =)

3 kommentarer:

  1. Brukar läsa din blogg tycker att du inspirerar. Tack för att du bjöd på de härliga fotona, störtsköna:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack själv Linda för dina snälla ord <3

      Radera
  2. Ja,ibland måste man bjuda på sig själv,det blir lite roligare då!!
    =)
    Härliga bilder...
    Mvh

    SvaraRadera