måndag 8 oktober 2012

KAMERA DILEMMA ...

Nu när jag skall satsa mer och mer på min privata blog samt butikens inser jag att bilder är något ni gillar att titta på.
Vi påverkas av bilder, det är oundvikligt, de talar själva ibland så jag behöver en riktig bra kamera och så behöver jag gå på kurs så klart för att hantera en bra kamera =)

Jag behöver helt enkelt mycket men så kommer jag även att använda mig av en vanlig kamera och av en vanlig Iphone kamera trots vad jag säger att jag skall för ibland har jag faktiskt även intressanta ord att framföra, tror jag i alla fall =)

Nu är dock frågan, vilken kamera skall jag investera i?
Tips?




4 kommentarer:

  1. Hej Michela du ville ha lite tips om Kamera och själv är jag nog en Canon vän men nu senast så blev jag övertalad av en Nikon vän så nu gick jag och köpte en Nikon 7000 D förra året och jag trivs otroligt bra med den :) så även nästa kamera om jag skulle köpa en blir en Nikon ... Jag rekommenderar dig att inte köpa det billigaste utan en semiproffs med fuktskydd o den känns som en riktig kamra ... Good Luck ... Kram G i Oslo

    SvaraRadera
  2. Instämmer med G i Oslo ;)
    Ms P

    SvaraRadera
  3. Tackar för tipset G och P =)
    Måste bara spara lite först då ... =)

    SvaraRadera