lördag 27 oktober 2012

EN SÖT CACTUS & VÄNNER ...

Andra kvällen i rad som Nicole är ute. Igår kväll disco, ikväll kalas hos en väninna.
Gissar att det är bara början ... =)
Nicole var hos mormor medan jag jobbade en stund i butiken och sedan gjorde hon en godis cactus till födelsedagsbarnet som hon lämnade tillsammans med sitt paket.


Medan lillan var på födelsedagskalas kom Louise, Petter & Charlie och vi tittade på ... ni kan gissa vad =) Jag längtar ju redan till andra avsnitt av flera olika orsaker men en sak konstaterar jag lätt:
jag har världens bästa vänner!!!
Det säger jag inte bara som en mening som ser bra ut att skriva på facebook eller bloggen men som en känsla jag verkligen känner i hjärtat och hjärnan.
Damn, vad lycklig lottad jag är i detta!!!

Oavsett händelser så försöker vi hitta det positiva, att använda humor för att avdramatisera det tunga och det lätta.
Jag är rik på vänners kärlek och när människor säger att det är genom kriser som man vet vilka ens vänner är svarar jag:
den är redan gjord och de är kvar så detta kanske säger även något om mig =)

Med denna underbara insikt så fortsätter vi att njuta av att nu sitta i soffan och mysa framför teven.
Nicole & jag <3 för nu är hon hemma igen ... 


Det finns en gammal italiensk låt som jag älskade i min ungdom och som tar upp vänskap så den tillägnar jag er alla mina vänner.


Puss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar