onsdag 3 oktober 2012

EN NOS, EN UTMANING OCH EN JACKA ...

Även den här dagen går nu mot sitt slut.
För ett par timmar sedan grejade jag lite med håret och helt plötsligt bakom en värmepanna såg jag en liten nus titta fram.
Ja, det var lilla Kinder som antingen var hungrig eller nyfiken.
Tyvärr smet hon tillbaka så nu gör vi ett nytt försök med mat och en liten låda.
Huvudsaken är att hon får mat och att vi vet var hon är. 
Hoppet finns att kunna "fånga in henne" och det hoppet är viktigt.

Idag kom en bomber från vårt nya brand Franklin Marschall.
Hur snygg som helst!!!
Minns ni bomber perioden? Min var orange i fodret och jag älskade den.
Skall försöka hitta några "old pics" i något foto album men även om modellen är detsamma så är denna en riktig läcker godbit.


Jag älskar färgerna och den avslappnade stilen som den utstrålar.
Jag är verkligen en allätare när det gäller kläder.
Jag gillar allt från klänningar till baggy byxor, från högklackade skor till sköna boots.
Varför välja när kläderna skall spegla en sinnestämning som ofta inte ser likadan ut från dag 1 till dag 2? 

På lördag skall jag ut med en något ovanlig person.
Jag vet inte riktigt vart vi skall så jag har frågat om det är en speciell klädsel som gäller.
Gillade svaret som löd att jag får "hitta en kompromiss mellan att göra mig, tittarna, dig själv och mamma nöjd"
Där snackar vi om en utmaning =)


Idag slutade jag tidigt så Nicole och jag har fikat, gått på stan och så har vi hittat den perfekta vinterjackan till henne. Imorgon skall vi nog "slå till" ...
Hon har haft en Woolrich i hela fyra år men nu har den gjort sitt.
Av någon anledning växer "de små" med åren ...

Imorgon blir det butiken fram till 18 och efter det skall vi äta middag tillsammans med en väninna som jag knappast har sett på flera månader och hennes dotter.
Lääängtar redan efter de skratten och de uppdateringar som komma skall.
Vänner kan verkligen konsten att förgylla tillvaron även om man inte har sett varandra på ett tag <3

Blir helt plötsligt sugen på att bila i Europa med några väninnor.
Sitta i bilen och sjunga oss hesa medan vi kör vilse ...
That would be something ... 

Buona serata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar