fredag 6 juli 2012

NUXE KOMPENSERAR =)

Denna förmiddag var en sådan förmiddag då jag ville känna mig i ordning och fixad och det var det sista jag var ... =)
Håret tvättade jag häromdagen i Italien och Fazli som gärna ställer upp en tidig morgon för att fixa och trixa är på semester så jag fick göra mitt bästa utan ett bäst resultat ...
Att sminka mig är inte min grej heller.
Som jag har tidigare sagt, jag är onaturlig när det gäller valet av botox och någon operation men naturlig när det gäller smink.
Kan inte så bra speciellt när en kamera kräver att man är mycket sminkad ...
Försökte denna morgon ta på mig lösögonfransar men tappade en inuti linnet.
Vissa saker är inte my cup of cake =)

För att kompensera upp tog jag dock på mig min Nuxe olja med guld skimmer. Väldigt professional sa någon =)
Hahaha!

I vilket fall var det fem män som befann sig i Borås denna förmiddag, framför vår butik för "min skull" och det kändes faktiskt rätt så stort för som Jessica säger "fattar du Michela?"
Troligtvis är det så att jag är så lugn därför att jag helt enkelt inte ... förstår riktigt det hela =)
Vinjetten är nu inspelad och det som kvarstår är några dagar extra inspelning då lite extra material behövs spelas in i augusti.

Tack alla som kom idag för att att göra ett bra jobb <3


Jessica är nu på semester så nu är det jag själv som kommer att stå i butiken och jag skall röja runt lite tänkte jag samtidigt som jag hoppas att några nyheter kommer så att jag kan börja styla lite ... 
Gillar att försöka vara lite kreativ =)

Just nu har jag dock ett litet tiny problem.
Mina bett ökar i antal och hela armen är numera uppäten ...
Det började i Borås innan vi åkte, det blev värre i Italien och de sista 24 timmar har det hela bara blivit värre!
Vad är det för små djur som älskar mitt blod eller vad kan det vara annars?

Nu skall jag försöka koncentrera mig på annat än kliandet ...
Kram så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar