tisdag 3 juli 2012

MITT FAVORITKÖP IGÅR

Idag är jag riktig lat, trött och varm så jag visar er bara en enda sak som jag köpte igår, resten får komma senare istället men visar dock mitt favoritköp som är ett par örhängen som jag egentligen inte riktigt skulle ha köpt pga. priset men kunde helt enkelt inte lämna dem kvar i butiken.

Ibland tar ytligheten över förnuftet helt enkelt men när jag tittar på dem ler jag det där barnsliga leendet man kan få när man har köpt något man inte borde men som man är sååå otroligt nöjd med!


Värmen fortsätter och jag måste nästan säga att nu längtar jag tom. efter att snart få lite svalkande klimat i Sverige. Kommer att ångra dessa ord efter 24 timmar dock =)

Snart kommer en väninna till min mor som så gärna vill träffa mig och Nicole. Jag har inte sett henne på flera år så det skall bli mysigt att få spendera en stund i skuggan med en espresso och trevligt samtal.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra örhängen!
    Jag förstår att du inte kunde lämna de kvar i butiken :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Som Oscar Wilde har sagt: De enda frestelser jag faller för är de jag ej kan motstå =)

    SvaraRadera