måndag 23 juli 2012

PW & GIFTS !!!

Den här veckan är jag egentligen ledig även om detta i situationstecken =)
Startade med att jobba till 12 och då Nicole har en väninna här hemma ville de "bli av med mig" så Knut och jag ställde för andra gången in min Runkeeper på powerwalk och tog oss två varv runt Ramnasjön samt fram och tillbaka dit.

Att Knut är med kan dra ner på tempot då hanar vill gärna stanna och skvätta på varenda trä men han kände på mitt bestämda tag kring kopplet att idag var det for real =)
Skvätta fick han göra under minut 46 =)


Vet inte om man skall vara nöjd eller inte då jag har inget att jämföra med då första gången fick jag inte ens igång den här appen men lovar att jag gick snabba steg och att jag höll blicken framåt för att inte möta ngn jag kände. Jag ville INTE stanna upp =)

UPS hade varit hemma i fredags men ringde till dem då för att säga att de var bättre om de levererade paketet till butiken då den är öppen de tiderna de själva jobbar.
Redan vid 10.15 kom ett stort paket som är till MIG!!!

När kläder levereras hängande på galja blir jag faktiskt lite imponerad och behandlar plagget med extra varsamhet ... Dumt kanske men att de behandlas lyxigt från början får mig att inse värdet på det.
Små extra som gör att plagget känns lyxigare.


Från italienska designern och stylisten Michele Rossi fick jag två läckra kappor som är så himla fina!








Jag älskar presenter!!!! 
Hjälp vad ytlig jag är men jag erkänner min svaghet för socker och för att öppna ett paket.
Jag blir som en flicka på Julafton =)

Om ett par timmar skall jag åter till butiken då min kollega skall fixa håret.
Man får ju helt enkelt ställa upp när sådana viktiga göromål väntar för sin work partner...
Nu skickas jag ut igen, undra vad jag skall ta vägen den här gången =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar