lördag 21 juli 2012

CAPPUCCINO AND BT ...

Vilken märklig lördag ... Folk verkar ha lämnat staden för att kanske åka till ... Varberg? =)

I vilket fall känns det som att Nicole och jag är en av få kvar i Borås men nu har även hon lämnat mig för att leka med några kompisar medan jag jobbar i butiken.
Två timmar kvar så skall Knut och jag ta en power walk med hoppet att solen kan visas lite mellan molnen och om motivationen inte sviker mig så kanske att jag kan tänka mig springa också.

Det är så många som i bloggar, instagram och facebook sidor skriver om hur ofta de tränar och hur sunt de äter. Kanske att detta kan påverka mig? =)


Kanske lite osunt med en morgon cappuccino men gott var min och Nicoles start på Viskan.
A real italian touch men med BT istället för Il Resto del Carlino =)
Är man italienska så är kroppen inställd på vissa intag ... 


Har fått meddelande från UPS att de skulle leverera ett paket till mig så den kommer på måndag.
Tror att det är ett plagg från Italien som en känd designer har sänt till mig.
Märket säljs i en enda butik i Stockholm som har ensamrätten.

Visar så klart vad det är på måndag, är själv oerört nyfiken...

Nu ... jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar