fredag 13 juli 2012

ATT SKJUTA UPP ELLER ATT INTE SKJUTA UPP?

Har precis gått en lite längre promenad med Knut men pga. av infetionen i kroppen så skulle jag nog bara vilja ligga i sängen istället =)
Nu har jag sagt det iaf. =)
Nu springer Max runt i hela lägenhet och så jagar Knut och han varandra.
Vilken morgon cirkus som utspelar sig i mitt hem varje dag.

(Knut denna morgon när vi skulle ut 6.30. Inte så morgonpigg direkt =)


Jag har en fundering som jag går och tänker på om och om igen.
Som ni kanske vet har jag bokat min drömresa till Montana i slutet på oktober för att hämta vilda hästar i Wyoming med riktiga cowboys.
Nu är det så att det "projektet" där jag är en av fyra kommer preliminärt att starta just då.
Medveten om att det blir nog en liten karusell där i några veckor, både positiva som negativa, så vet jag inte om jag skulle kunna njuta av upplevelsen i Montana medveten om att det händer mer än vanligt här hemma.
Jag kan självklart skjuta upp det till maj istället. Kanske finare väder än i oktober?
Resan kan man nämligen göra endast två ggr om året. 
När man tar dit hästarna (våren) och när man hämtar hem dem (höst) så jag tror tyvärr att jag känner i magen och sinnena att jag skulle njuta mer av den när allt annat har "lagt sig" så att jag kan då bara fokusera på det som är...
Skall bestämma mig innan helgen är slut så att jag sedan kan släppa tanken... =)

Hmmmm .... Ligger en liten stund för jag fick så ont i magen.
Kanske allergisk mot antibiotikan? 
Nu väntar en ny dag på jobbet men då jag jobbade 9-21 igår utan rast så kommer det att kännas som rena lyxen att sluta 18 ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar