tisdag 24 juli 2012

A LOVING BUTTERFLY IN GOLD & DIAMONDS

Det finns ett smycke som jag älskar mer än något annan sedan 6 månader tillbaka och kan INTE släppa det trots det som gör att man försöker: priset =(

När jag var på Köpenhamns Fashion Week i slutet på augusti/september drogs mina ögon av det armbandet som en kvinna hade på sin handled.
Även om jag anade svaret så var jag tvungen att fråga och ja smycket kom från det danska märket 
Ole Lynggaard.

Hon hade det berömda skinnarmbandet som flera har köpt sig har jag sett MEN med ett smycke som är sagolik vacker ...


Denna !!! <3


Här ser ni hur den mörkare variant ser ut men själv föredrar jag brunt armband med fjärilen som ovan.


Jag vill HA!!!
Jag önskar ha, jag skulle vilja ha, låter ödmjukare men i slutändan är sanningen att jag vill HA!!! =)

Nu till den tråkigare delen att vilja ha något man faktiskt inte har råd med ... de där 0000 som inte är några siffror men som påverkar så mycket det som står framför.

Fjärilen ligger på ca 25.000:- då det är självklart riktigt guld och riktiga diamanter som den är tillverkad av. Vad annars när de är leverantörer av The Royal Danish Court ... 

Idag har jag dock tagit ett steg framåt.
Jag har beställt själva skinnarmbandet som kostar 2750:-!


Zsa Zsa Gabor, en gammal Hollywood ikon har en gång sagt:
"Jag har aldrig hatat en man så mycket att jag har velat lämnat tillbaka diamant smycket jag än gång har fått".
Hahaha!
För att säga så måste man dock få det först =) men väldigt roligt sagt och menat så klart ...

Det finns flera olika fina barlocker men jag ser bara min fjäril ...
Är ni sugna på att titta på dessa smycken gå till butiken Idé Guld i stan.
http://ideguld.se/

Barlocker finns även för ca 2000:-, dvs. tre 0 istället för fyra =)

Om inte annat gå in och be att få de otroligt vackra broschyrerna/katalogerna från Ole Lynggaard.
Klass, stil och lyx ...

Fortsätter att dagdrömma om fjärilar ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar