söndag 22 juli 2012

FRÅGOR & SVAR ...

Nämn tre saker du alltid har i ditt kylskåp. Pass, nästa? =)
Fotboll eller hockey?Fotboll men helst basket ...
Hur många märkes väskor äger du? I skrivande stund har jag fem men jag hoppas snart på en sjätte ... 
Läsa eller skriva? Med tanke på att jag mestadels skriver får svaret bli ... skriva så att andra läser =)
Blonda eller mörka killar? Har nog ingen preferens på hårfärg, en helhet måste fånga men sandré tror jag att jag gillar mest.
Vad måste du alltid göra när du vaknar? Jag måste duscha och borsta tänderna, två måsten i mina dagliga morgonrutiner.
Vad förvånar dig? Mycket men mestadels jag själv.
Favoritfärg? I m the lady in red ... =)
Har du någonsin friat? Det finns nog delade meningar om detta. Min fd hänvisas med att påstå att jag har friat till honom en gång när jag inte mådde så bra och skulle jobba extra med att packa pärmar. Det sägs att jag sa att han fick gärna hjälpa till och att jag då skulle fria... Hahaha!
Om du skulle gifta dig skulle du vilja gifta dig var? I all enkelhet på en vacker strand.
Hus eller lägenhet? Jag gillar lägenhet då jag är singel och icke händig =). Jag älskar min men nu önskar jag ha en större sådan. En vuxen lägenhet helt enkelt =)
Favorit serie på tv just nu? Enkelt: Mad Man men till hösten kommer jag med ett annat svar =)
Sexuell läggning? Troende heterosexuell =)
Till frukost äter du ... Jag dricker ofta en latte och äter jag något är det nog youghurt med bär och nötter.
Är du allmänbildad? Nej, det tror jag inte att jag skulle påstå. Har specialkunskap i sådant som intresserar mig.
Du får en bil och väljer? Jag såg en Audi Q3 på flygplatsen. Nöjer mig med den tack ...
Båt eller husvagn? Helst ingen men båt om jag måste välja ... Sedan säljer jag den =)
Vitt eller gul guld? Guld skall vara guldig och skall inte kunna förvecklas med silver =)
Trosmodell? Hipsters
Vem är den personen du pratade sist med i telefonen? En vän som heter Joel.
Vem är den personen som kysst dig sist? Hm..... Let me see ... Är det en fälla? =) Federico.
Spontan eller planerare? Med tanke på att jag har min dotter hos mig varannan vecka så måste jag planera det mesta.
Vad skulle du önska dig just nu? Att nutella vore ett bantningsmedel =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar