fredag 20 juli 2012

BIO!

Skulle precis blogga åt butiken, tog ut minneskortet från kameran och nu vet jag inte var den är. Damn!!! Kan inte börja tända lampor och diverse annat med tanke på att lillan har precis somnat så blogga med bilder får jag dessvärre göra imorgon.

Från mobilen fanns dock denna som visar att Nicole och jag inte alltid har samma klädsmak men 
79 kronor för denna färgglada outfit får visa henne att jag respekterar hennes stil.
Vad hon gillar är viktigt och försöker uppmuntra henne just i att tycka själv och inte alltid låta sig påverkas av andra så som vi ofta gör.
Jag verkar ha lyckats idag då hon var överlycklig över sina inköp =)


Efter en kaffe, denna shopping och lite annat var det dags för att gå och titta på den filmen som Nicole ville att vi skulle se på bio ikväll.

Jag tyckte nog att den aldrig bjöd på några skratt men Nicole tyckte att den var ok.
Oavsett filmen älskar jag att sätta mig på en biosalong, ord som känns egentligen helt fel att skriva
med tanke på den tragiska massakern i samhället Aurora utanför Denver där en 24 årig kille har skjutit ihjäl 12 personer och skottskadat över 50 andra under filmpremiären av Batman.

Ofattbart ...

Nu skall jag krama min lilla lite extra för hjälp vad jag har saknat henne och lider självklart med alla de familjer och vänner vars liv aldrig blir sig lik efter ett vansinnesdåd som troligtvis aldrig kommer att innehålla några förklaringar.

Godnatt <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar