onsdag 4 juli 2012

ONE DAY LEFT ...

Imorgon vid lunch är det dags för att åter sitta på flygplanet hem till Landvetter och vidare till Borås.
Vi kommer hem under kvällen och så skall Nicole till sin pappa för att sedan åka till kusten och vara med honom och familjen i två veckor.
Då skall jag passa på att jobba, skriva, läsa, träna, umgås, greja i hemmet ... Har jag missat något? =)

Av någon konstig anledning är det ofta skönt att komma hem till alla de små och stora "måsten" som gör livet till just mitt liv och då de måsten är sådana jag frivilligt har valt så är de måsten som jag gillar att göra eller där målet är viktigt.

Det är alltså dags att snart säga adjö till Italien och till familjen här för att komma hem till min andra familj som består av mina djur och mina vänner <3

Idag slöar vi ... Vi slöar på solstolen, i soffan och av att inte göra något alls ...
Giacomos mamma har kommit för att hälsa på och nu tittar Nicole på lite Disney channel då värmen är lite för hot under dessa timmar.


På fredag förmiddag väntar en spännande inspelning och från kl. 13-14 är jag tillbaka i butiken.

Allt har verkligen sin charm och både resten av sommaren som hösten kommer att bjuda på mycket i mitt liv, säkert positivt som negativt för så är det ofta...
Några vill alltid tycka illa om saker och ting och just dessa vill gärna få sina röster hörda och är inte speciellt sena att framföra det...  
Men då väljer jag att se det på detta sätt och låter inte deras röster påverka mig.
Min egna röst säger "be yourself" med alla plus och minus som myself är <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar