söndag 29 juli 2012

JAG SKULLE VILJA ÅKA IVÄG ... THREE TIMES =)

Jag älskar resor.
Det är jag nog inte ensam om men just nu känner jag för att jag verkligen vill komma iväg eller veta att något är bokat inom en snar framtid.
Jag var i Italien en vecka i slutet på juni men förutom det har jag endast haft 2 övriga lediga dagar vilket innebär att jag är i behov av lite ledighet och har lite svårt att tänka att jag måste vänta tills februari för det =)

Det skall bli mysigt att åka med Jessica på inköp till både Köpenhamn och Stockholm, bo på hotel, titta och lägga ordrar på vackra ting, gå ut på kvällen och allt vad vi skall göra men så finns det även andra små resor jag skulle vilja göra.
Så såg det ut förra gången vi var i Köpenhamn =)


Förutom dagarna med Jessica utanför butiken skulle vilja åka till Palma eller Nice med Nicole en långhelg för att bara umgås på tu man hand och mysa mor och dotter.
Spargrisen tömde jag för inte så länge sedan (det skrämmande är att jag inte ens minns vad pengarna gick åt till =( så där finns inget att hämta trots att jag har börjat mata honom lite igen ... 

Förutom det har jag one thing på min bucket list som kanske skulle skrämma andra men jag är inte så lätt att skrämma i de sammanhangen =)
Jag skulle vilja åka iväg 3-4 dagar med någon jag inte känner för väl =), umgås, mysa och sedan lämna varandra där med bara upplevelserna som minnen.
Aldrig höras mer, aldrig träffas mer.
Wild & crazy eller romantiskt och sorgligt? =)

Det kanske man kan säga att jag redan har gjort då jag var i Paris i januari med M. och jag hade så roligt och just för att jag tyckte att det var så roligt skulle jag vilja göra om det.
Är du nyfiken läs inläggen från januari =)
Han bor i London så för att träffas föreslog han en av de mest romantiska städerna i Europa ...
Så gärna så ... =)

Jag har egentligen redan gjort även det på min bucket list inser jag men jag vill ha en repeat på det så den står med twice på min lilla lista =)

Som tredje långhelg resa en med vänner för att bara ha roligt!
Tre långhelger längtar jag efter med totalt tre olika teman men tre teman som speglar den jag är:
en mamma som även är singel och som vill umgås med sina vänner ... =)

Kolla denna läckra hund staty i staden Bilbao i Spanien, en stad som jag har hört så mycket gott om...


Eller en romantisk övernattning i denna lilla lya i Kalifornien? =)


Eller kanske bara strusa på en vacker väg?


Eller så Roma som blir Amor = Kärlek när man läser staden baklänges?


Nu skall jag googla på billiga resor och räkna mina mynt =)

Kram!!!





1 kommentar:

  1. Mm...
    Har själv fått uppleva resa nr två, otroligt sexigt.
    Har aldrig blivit så bortskämd, uppmärksammad och ompysslad som då...
    M

    SvaraRadera