fredag 13 juli 2012

SOON FROM ITALY ...

Genom min syster som har jobbat som model i flera år i Italien har jag under ett par år haft som facebook vän en italiensk känd designer som älskar kvinnor.
Vem gör inte det i Italien?

Nu har han lovat mig att skicka mig något från hans kollektion.
Skrev precis till honom då jag är så nyfiken...
Vad skall du skicka? 
Hans svar blev "Ti voglio vestire in rosso"= Jag vill klä dig i rött.
I love RED!!!

Det finns ingen färg i världen som tar mer uppmärksamhet än just ... rött!!!
En röd kappa som är slut i hela världen och som han låter sy upp i skrivande ögonblick only for me kommer att lämna Italien i dagarna för att göra mig lite gladare =)

När paketet har anlänt lovar jag en bild ...

Ja, ibland kan något ytligt göra en väldigt glad =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar