fredag 20 juli 2012

AJ.117 I BUTIKEN

Jessica skickade mig ett sms imorse:
"Frukost på Viskan eller promenad?"
Jag svarade "Välj du" och det blev frukost på Viskan vilket inte alls var fel då solen sken och det såg ut att bli en fantastisk sommardag ...
Det såg dock endast ut ... då detta ändrades under timmarna.

Äntligen en dag då vi har jobbat några timmar tillsammans efter flera dagar på tu man hand.
Vi är ju trots allt en team, en duo, Piff och Puff, Cip och Ciop (på italienska =) så klart att det inte är samma sak att vara själv flera dagar i rad...

Idag kom en så underbar leverans på urläckra tröjor med lite vintage style.
Märket är AJ.117 och alla läckra nyanser är fantastiska till sensommaren/hösten/vintern.
Jag valde blue då jag kände för att djup dyka i denna färg...

Priset för den jag har på mig är 1098:- och den finns i ljus grått och mörkgrått.
En style utan knappar finns också i gråa toner.
Fantastiska allihopa!


Nu väntar det bästa.
Jag slutade för en liten stund sedan för att gå hem och städa lite då snart kommer min älskling, min dotter som jag har lääääääängtat efter så då hon har varit iväg i nästan 2 veckor.
Ikväll skall vi gå på bio och det skall bli så mysigt !!!

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar