torsdag 12 juli 2012

SIMSALABIM ...

Jag förstår inte men jag har ingen ork. 
Borde städa, orkar inte städa: borde skriva, orkar inte skriva; borde fixa en massa olika saker, orkar inte fixa en massa olika saker.
Min inflammation vägrar lämna kroppen trots penicellin och kliandet fortsätter trots de tabletterna som är anledningen till min trötthet...
Kan jag vara allergisk mot något? Därför jag även hostar? 

I vilket fall skulle jag vilja ha en snäll fe som kom och med en liten "simlalabim" för att fixa mitt hem, mig själv och övrig... Hade jag haft en partner så hade han ikväll fått ta hand om det mesta och mig för visst är en axel att få lägga huvudet på och en hjälpande hand två av de plus som finns i att ha ett förhållande ...


Du får ursäkta mig för mina korta inlägg just nu men mår inte prima och kanske att du tom. tycker att det är skönt att jag inte skriver en massa som jag brukar göra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar