måndag 23 juli 2012

NYTTIGT & ONYTTIGT ... =)

Jobbade sista öppettimman så att Jessica kunde gå till Fazli för att göra sig fin i håret och så fin hon blev!!! Är självklart inte alls förvånad då han vet vad han gör. Fazli tillsammans med Linda Ekberg finns i  salongen med samma namn.

Jessicas ena dotter, Millie, som också är mitt lilla Gudbarn ville följa med mig hem medan Nicole har för första gången gått med en väninna på bio alldeles själva. Medan Jessica gjorde sig extra fin har Millie och jag suttit på min mysiga innegård och pratat om allt samtidigt som vi har mumsat i oss en massa gott ...



Frågor som "varför blir du inte tillsammans med någon?" blev ställda av lilla Millie och jag försökte göra mitt bästa för att försöka förklara det oförklariga =))))



Mina nyttigheter slutar dock där för nu håller Nicole och kompisen Alice (som skall sova över här) på med att göra någon dessert som de vill bjuda på och den desserten är inte kcal snål direkt...
En botten med digestive kex för att sedan fyllas på med vaniljglass, grädde, dajm kulor och choklad sås. Mamma mia så gott!

Banta är nog inte min grej helt enkelt =)
Börjar på måndag och det är hela 6 dagar kvar dit!!! 

Sedan några dagar, kanske två veckor har jag Instagram som Nicole har laddat ner på min mobil så följ mig även där om du vill =)


Nu skall jag äta min dessert och bädda ordentligt så att flickorna får sova gott.
De får dela på min stora vita säng så tar jag antingens Nicoles eller soffan =)

Ciao!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar