torsdag 5 juli 2012

NÅGRA INKÖP ...

Då veckan i Bologna blev väldigt billig fick Nicole och jag möjligheten att handla lite till oss själva och andra...
Mitt egna första köp är denna smyckeshållare som jag gillade så för färgerna och då medveten att hallen skulle bli the perfect place =)


En gul kuvert väska med små dödskallar =)
Bilden var för mörk som de flesta nu men visar den imorgon...

Alltid när jag är hemma i Italien handlar jag duschkrämer från Sephora eller oftast från Aquolina.
En foundation från Bare Minirals köpte mer eller mindre sig själv då jag såg att priset var 20 euro.
Dubbelt så dyra, minst här hemma så helt plötsligt känner jag att jag har sparat pengar!!!


Två saknas här på bild och just de sötaste, de har jag redan hunnit ta in i duschen.
Love them!
Favorit tandkrämet är också inköpt, finns ingen bättre!


Från favoriten Intimissimi har jag köpt två set med underkläder... Älskar vackra underkläder och två toppar där en av dem är denna fantastiska!
Intimissimi har bra priser och finns i de flesta italienska städer men även i London och Paris.
Tom. kända Victoria Secret har tagit in Intimissimi, ett betyg för att de gör sexyga, flickiga, kvinnliga, vackra underkläder...



Nu skall jag ta en kall dusch och fixa lite mer ...
Sov gott!

2 kommentarer: