torsdag 26 juli 2012

SPRAYCABIN & SHELLAC

Idag har jag varit ledig med undantag för små hopp i butiken för att kolla the new arrivals.
Kan ju inte låta bli =)

Min dotter Nicole har dock varit i butiken med Jessica medan jag har gått andra mer personliga ärenden. Hon älskar att "leka affär" på riktigt och det gick inte att få henne därifrån trots det fina vädret och olika förslag för att få vara ute <3

Då jag skall nu jobba från imorgon till näst nästa måndag, hela 8 dagar i streck med de "underbara" tider som butikstiderna är (sarkasm =) helt själv så kände jag för att få lite färg och mina grannar i huset där jag bor är Petras salong där olika behandlingar erbjuds och där även solduschar utförs.

Jag har aldrig testat detta och det enda jag relaterar det till är när man såg Ross i serien Friends hoppa in i en sol dusch och bli en 8 =)



På Petras Salong där jag var är det dock någon i personalen som sprayar dig vilket underlättar och förhindrar vissa fel som annars skulle kunna uppstå =)


Naken med en duschmössa ställde jag mig i olika positioner för att bli sprayad från topp till tån.
Vill säga att naken är frivilligt men själv föredrar jag en jämn "solbränna" utan ljusare delar när jag ändå har möjligheten ...

Kan säga att de minuterna där framkallade aldrig i mig någon önskan om att ta fram min kamera för att få en ny profilbild till facebook =)))


Tackar för att jag nu känner mig brun och fräsch trots att jag inte har varit i solen och framförallt älskar jag orden "Michela, du får inte träna idag då du får inte svettas på 12 timmar".

Men sååååå tråkigt att höra detta =) och följer rådet för jag vill självklart inte förstöra resultatet genom svettig träning =)


Från spraycabinen till en lunch på Viskans uteservering med Nicole och vidare för att fixa naglarna.
En riktig ego dag för att passa på att göra allt som jag inte kan göra nästa vecka ...

På Studio Mist målar Foroogh naglarna med Shellac om man så önskar, en fantastisk nagellack som håller i närmare tre veckor.
Resultatet håller verkligen och flera av mina väninnor väljer numera endast Shellac.
Välj en av de läckra färgerna som Foroogh har i sin salong och testa ... Du kommer att älska det.


I vanliga fall väljer jag antingen läckra färger som nyanser som går i orange eller rött eller klassiska franska manicure.
Idag blev det dock något helt annat ... 
Mer brons för att matcha resten av kroppen =)


Med mobilen tog jag kort på min bruna kropp i den urläckra kjolen som kom till butiken igår.
Den är så fiiiiin!!!!
Pris: 2099:- och vi har endast tre i butiken då vi anser att har man något så annorlunda så skall man inte se flera med den i samma stad.


Det blev ett långt inlägg om brun utan sol metoder och nagellack.
Ja, ibland bjuder jag även på sådant =)

Nu skall Nicole mysa vidare och spela lite spel ... 
Vi får se vem av oss som är den sämsta förloraren eller den gladaste vinnaren =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar