tisdag 24 juli 2012

PICNIC I STADSPARKEN

Min dag startade med löpning kl. 7.30 tillsammans med Anetth men då tempot var lite mer än de andra 2-3 gångerna jag har sprungit fick det bli 30 min. istället för 1 timma.
Run Keeper är en riktig bra App då man blir motiverad och man jämför vidare med sina tidigare prestationer vilket kan vara ett bra incitament för att ge sig ut igen.

Medan jag sprang hade Nicole visst somnat om för när jag kom hem trodde hon inte ens att jag redan hade varit ute =)
Vi fortsatte med att bli bjudna av Jess på en god frukost på Viskan och där bestämdes att Nicole ville följa med Jessicas tjejer och man till Djurparken.
En timma efter kom ett MMS från henne med en bild på en häst och när vi senare träffades alla i Stadsparken för en picnic efter stägningstid sa Millie med stor glädje i rösten att de hade sett en ... häst.

Hahaha!
Bland alla exotiska djur som finns i vår fina Djurpark så är det ändå hästen som fick deras fokus.
I Stadsparken la vi oss på filtar, åt mackor och fikade.
Någon som gärna ville ta del av lite rester är Knut som självklart var med.


Till dessert fick flickorna glass från kiosken.


Jessica njöt av en latte och medan jag var sugen på bara vatten.
Måste dricka mer inser jag =)


Själv roade jag mig med att ta några kort på min Knut.
Förutom att ha det bästa temperament man kan tänka sig så är han också såååå himla fin!

Om du vill så blir både Nicole & jag glada ifall du "likar" Knuts egna sida på facebook:



Själv längtar jag efter frisör tid. Gick ner till butiken en liten stund med håret på alla håll och kanter och nysolad... Inte mitt bästa jag direkt men ändå jag =)
Imorgon skall det som blivit lite mörkare få åter bli naturligt ljust och jag längtar att snart få ordning på mig själv =)

Nicole sitter bredvid nöjd efter en nästan heldag tillsammans med bästa vänner och med vetenskapen att  de skall vara tillsammans även imorgon eftermiddag för då skall jag ta de på en utflykt ... De skall få göra det de gillar bäst ... BADA !!!

Nu skall vi relaxa nyduschade i soffan.
Happy evening to all of you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar