torsdag 19 juli 2012

FRÅN SPA TILL MYS OCH UTGÅNG

Efter en skön förmiddag på hotellets mysiga spa avdelning åt vi en lunch vid en av uteserveringarna vid hamnen.
Här ser ni den litteraturen vi hade att njuta av vid poolen =)


Det spö regnade när vi gick ut så vi tog skydd under en parasoll tillsammans med flera andra.


Är man ledig så skall man inte räkna kcal vilket jag iofs alltid glömmer att göra =) så vi köpte vår dessert där vi även var igår =)
Ett återseende fick det alltså bli ...




(Denna tog jag till Instagram, älskar den ... )

Och där tog Tania och jag kort i en tunika och sjal från Cavalli för butikens räkning.



Efter att ha tagit några kort satte vi oss på en bänk och njöt av dessa specialiteter =)
Gissa vem är min och vilken Tanias?
Min är den till .... vänster =)
Nougat & Dajm =)



Efter även en middag (mycket mat idag) tog vi en liten stund på rummet för att ladda så gjorde vi oss lite glittriga för Båstad by night ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar