söndag 15 juli 2012

OM DEJTING PÅ TV 3

Solen skiner idag och det är minsann inget vi har blivit bortskämda med denna sommar =)
Igår kom en underbar kund till butiken och ooops, hon skall passa Knut tisdag-torsdag då Tania och jag skall göra Båstad för att prata om någon projekt, titta på någon tennis match och framförallt njuta av miljö ombyte.

Nu återstår Max. Har ringt 4 H gården och de har plats till honom men hade gärna velat åka dit med honom redan idag så att tisdagen inte innehåller mer logistik än vad den behöver =)
Sanningen är också att jag har inte rörde Max igår och mina utslag har varit lugna...
Tänk om jag är allergisk mot honom? =(
Det skall bli intressant att se nu när han får komma iväg och mysa på en riktig fin gård.
En riktig kollo för kaniner, hoppas de ringer idag ...

Annars har jag efter en promenad med Knut på 1 timma satt mig i soffan och fastnat vid det jag förmodar vara en serie om dejting på kanal 3.
Några amerikanska tjejer/kvinnor får lära sig att dejta och då ta del av dejtingens oskrivna regler för visst finns det sådana =)
Det går sådär för dem tycker jag och erkänner underhållningsvärde i detta ämne som kanske intresserar de flesta singlar oavsett om de söker någon för livet eller för stunden.

Vem passar man med, vem passar man inte med?
Är kraven man har helt orymliga?
50 män stod framför kvinnorna och de fick säga vilka krav de hade listat tidigare under dagen.
Längd, vikt, rökare/icke rökare, inkomst, hårfärg och annat som kändes viktiga för just dem.
När de hade listat sina 3 viktigaste kraven fanns endast mellan 10-15 kvar ca =)
Hmmm ... När en hade kommit med krav 4 fanns 0 män stående framför henne.
En liten tankeställare på att man måste sänka sina krav?

Så sent som igår kväll fick jag just den frågan via mail på facebook.
Du borde kanske sänka dina krav?
Mitt svar var ärlig:
Jag kan sänka dem för en attraktion men aldrig för ett relation för resten av mitt liv.

Oavsett vad så är det intressanta inslag som kommer fram, ytligt för vissa kanske men varför skall man kompromissa gällande vad man söker för partner?

Igår fick jag "dille" på kokos så jag skall fortsätta äta lite av denna vita underbara frukt...

Bilden är tagen i Mexiko och vill sååå gärna åka dit igen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar