söndag 8 juli 2012

FÖRSTA PASSET PÅ LÄÄÄNGE!

Vissa dagar är inte ens dagar och idag känner jag mig extra vimsig ... =)
Glömmer saker och är allmänt förvirrad, vet inte om det är antibiotikan, vädret, hjärnan eller vad det är men det är en sådan dag då jag skall göra så lite som möjligt så att inte det blir fel.


Jag skulle träna  X-fit eller vad det heter med Veronica och på direkten skadade jag mig.

Självklart finns det värre saker som en person snabbt påpekade =)  
Krig, svält och mycket annat är självklart värre än att lite hud försvinner men så typiskt att det ändå skulle hända ...
Fick därför köra tre typer av övningar istället för fem men då fick jag jobba lite extra med just de musklerna ... 
Alltid + och - =)


Tyvärr hade de bara vanliga plåster på Onyx men väl hemma kom jag på att Knut har en första hjälpen set som jag fick från Royal Canin.
Om en veterinär fick sy mitt öra så kan jag absolut låna Knuts kompresser =)



Nu skall jag som sagt inte röra mig så att inget går sönder ... varken jag eller något i hemmet =)
Skall nu njuta av att lille/store Max har kommit hem efter en underbar vecka hos Veronica och hennes döttrar. 
Tack söta ni för att ni har passat honom!

Nu skall jag mumsa på de jordgubbarna jag fick av Veronica och njuta denna söndag kväll.
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar