söndag 1 juli 2012

FYRA LÄCKRA VÄSKOR TILL SALU ...

Idag har jag kommit åt fem underbara läckra väskor i riktigt skinn och rock glammiga på det sättet som jag verkligen gillar.
En är redan min men köpte fyra till då jag är säker på att flera än mig uppskattar dem.
Vi säljer dem för 1200:- styck och är du intresserad maila mig på min facebook sida.
De som mailar först får självklart tinga den först.
Annars kommer de självklart att finnas i butiken om en vecka ca ...

En enda i denna läckra färg.


Underbara små dödskallar i en fin guld nyans vid sidorna på alla väskorna.


Av denna underbara beige färgad har jag två.


Och i denna knall rosa en enda.


Har tagit korten med mobilen så kvalitén är inte det bästa på bilderna ovan men lovar att väskorna är så mycket snyggare i verkligheten ...
Maila som sagt som du är intresserad av en snygg väska med attityd.

1 kommentar:

  1. Hej. Har skickat ett medelande på din facebok sida.Hoppas det har kommit fram.
    Kram Åsa

    SvaraRadera