onsdag 28 december 2011

TOSCANI, OLIVIERO TOSCANI ...

Nicole vill inte somna ... Hanna Montana avsnitten följer varandra utan någon stop men äntligen har hon gått med på att förflytta sig till sängen ... Skönt, då kan jag somna =)

Från flygplanet igår tog jag en tidning där en av mina favorit fotograf uppmärksammas med en artikel.
Sällan man kan namnen på de fotografer som ligger bakom annonseringar men i detta fall har jag kunnat namnet Oliviero Toscani i flera år ...
Han är ett känt namn och jag tror att han har blivit det främst för bilderna har har tagit under alla åren åt United Colors of Benetton.







En liten kuriosa är att Oliviero är även uppfödare av appaloosa hästar ...

Bilder som talar ... som vill leverera en tanke, en fundering och ... de lyckas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar