onsdag 28 december 2011

HEMMA

Vid 21.15 landade vi på Landvetter. 
Nicole pigg medan jag var mindre energi full =)
När vi kom innanför dörrarna till vårt mysiga hem lämnade vi bara resväskorna och hämtade direkt Knut som har tillbringat dessa dagar hos fantastiska Sandra och myst med henne, hennes familj och hennes hund.
Knut har haft det underbart men lika underbart var det att se hans glädje att se oss igen och få ta med oss den lille hem.

Our family is completed ...


Nicole gick till sängs efter en dusch medan jag ... jag piggnade till och packade upp allt...
Förutom det har jag även hunnit "ta bort" Julen för när Julen är över vill jag verkligen att den skall försvinna och inte se några julgranar i mitt egna hem...
Som vanligt slängde jag in ljusslingan utan att se till att den inte ihoprollar sig när den skall fram igen.
Det är ju trots allt 12 månader dit igen =)

Med Knut bredvid mig i soffan önskar jag alla godnatt och det känns tomt att inte spela tombola ikväll, dricka vin och höra Nicole säga till Matilde "Baciami"...

En sak är för mig säker:
Jag har världens sötaste systerdotter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar