onsdag 7 december 2011

MUSIC MAESTRO !!!

Förstår inte att jag fortfarande har nackspärr efter snart en vecka !!!
Måste jag verkligen gå till någon som knäcker nacken ??? =)
Gillar inte ... 

Snart skall jag undervisa i en timma innan butiken kallar mig för att hjälpa alla trevliga kunder med julklappar och kläder till alla de middagar och sittningar som väntar. Mysfaktorn är hög ...

Lyssnar lite på musik medan jag byter om efter morgonens hundpromenad och då min musiksmak är lite speciell läste jag i den "Till mamma" boken som Nicole fyllde i för 2-3 år sedan att inte hon heller gillar min musiksmak ... Hahaha!

Å andra sidan skrev hon då att jag gillar att baka? =)


Den här låten gillar vi dock båda =)
Önskar dig en fantastisk dag!!!


1 kommentar:

  1. Hej klockorna ni ska få hem har inte du visat din här innan .Var det den vita med guld .Kom ihåg att den var så snygg.Ha det gott Lena

    SvaraRadera