torsdag 29 december 2011

HAR DU NÅGRA NYÅRSLÖFTEN?

Nicole ligger fortfarande och sover ... En slö morgon och då dessa är få i vårt hem så får hon fortsätta att ligga under täcket med bara ett litet huvudet som tittar fram ...

Själv funderar jag på alla de nyårslöften som majoriteten har:
Har du?
Vilka?
Har du hållit de du gav förra året?
Jag skall minsann avsluta 2011 men Ben & Jerry, det har jag åtminstone bestämt =)


Jag har många löften, att de går under benämningen "nyårslöften" är mer ett sätt att ha koll på att man ser till att bocka av dem, en slags "bucket list".
Har du inte sett filmen med samma namn rekommenderar jag den.
Ingen action men en mysig och sevärd film om att livet skall levas och att den där 
"En dag skall jag ... " skall bytas ut till "Idag skall jag ... "



Mina löften kommer ... 
Önskar dig en fantastisk dag ...
Skall nu servera lite frukost till en trött 9årig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar