onsdag 7 december 2011

1:-

Idag på jobbet skrattade jag så att tårarna rann då Jess tog fram en tidning där Staples (tror jag att det var) annonserade att man kunde få en gratis låda med skumtomtar bara genom att ta sig dit.
Förutom detta kunde man få köpa en sax för 1:- så slutsatsen var sax och skummisar för 1:- ...
Jess åkte på direkten och sax och skumtomtar finns åter i butiken =)


Gör inte idag det du kan göra imorgon eller skjut inte upp saker och ting?
Suck ... vill varken skjuta upp eller göra =)
Vill gå och lägga mig och läsa istället för att städa lite till ...


Fick förfrågan att visa min Toy Watch klocka, en sådan som vi skall sälja i butiken och som borde komma i veckan... Älskar den så håll utkik i butikens facebook sida då jag skriver det där så fort de är på plats...


Nu är jag ännu tröttare och ... skjuter upp det som är kvar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar