torsdag 29 december 2011

SÅLD !!!

Det ser ut som att den tavla vars bild jag bloggade om imorse är numera köpt.
Fick förfrågan om den var till salu och varför inte om den kan glädja någon annan ... =)
Priset? Funderade noggrant och svaret blev "presentkort på fallskärm hoppning" då det är en av de aktiviteterna jag vill kunna stryka i min "lista"...
Vi får se om köpet fullföljs men kul att få frågan =)

Butiksägare, konstnärinna & blivande författare? =)
Målmedvetenhet ingår i Anno 2012!



Fick frågan vad jag skall göra på Nyår och jag skall svara:

efter att ha jobbat till 16.30 på lördag, skall jag ta en lång promenad med Knut för att sedan gå och hyra några filmer. Vid 19 tiden kommer en väninna som inte heller ville gå på någon större middag.
Vi skall vara hemma hos mig i myskläder, titta på feel good movies och äta godis... =)
Firar sällan Nyår då jag har hund och vill inte lämna honom själv när det smäller som mest och även om vissa middagar var utanför stan så känner jag för att vara a casa och vara pigg på söndag morgon då inventering väntar då och jag tänkte börja tidigt med det så att lite är gjort innan min väninna och kollega kommer för att hjälpa till ...

Champagne skall jag dock dricka redan imorgon så jag får fira många gånger om...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar