tisdag 6 december 2011

BEBIS OLJA ...

Nacken är bättre även om jag fortfarande har ont ... Bättringsvägen är dock positivt =)

Efter jobbet gjorde S. min utväxt "naturlig blond" igen så nu är det bara att vänta in lördag då Fazli skall "plocka bort" mina extension för att sätta in nya nästa måndag.
I en hel helg skall jag ha min vanliga hårlängd som borde vara väldigt kort då jag kan inte låta bli att rycka i mina extension och konsekvensen är att mitt riktiga rycks också bort =)

Efter att ha varit på Studio Bond fick jag sms från en kompis som visste att jag var ute och som ville att jag skulle köpa bebis olja.
Jag gjorde det och fick sedan frågan om jag tyckte att det kändes "pinsamt" att göra detta inköp som förknippas mindre med bebisar och mer med annat bland vuxna. Erkänner att det visste jag inte ... Så oskyldig är jag gällande vissa områden ...

Då Åke stod i kassan och då han vet att min dotter är 9 år så kanske han undrade ...
Ibland får man helt enkelt bjuda på sådant för sanningen är av en helt annan karaktär.
Med len hud säger jag nu godnatt ... =))))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar