söndag 25 december 2011

MYSBAD

Vi har verkligen bara varit inne, ätit, umgåtts, vilat och skrattat.
Medan Nicole pysslade med mormor med en av de presenterna hon fick av Giacomos syster passade Matilde och jag på att ta ett gemensamt bad.


Melissa tog på mig en diadem med en stor rosett för att skydda luggen och kände mig som en docka =)



Dessa små fötter är så söta !!!


Mina med =)


Riktigt skönt att få bada lite bubbelbad när jag i vanliga fall har en liten dusch.
Riktig skön lyx!

Någon som verkligen har det skönt är hundarna och katterna här hemma.
Dino har legat och sovit hela dagen =)



Efter lite middag blev det krig i form av Tombola = Bingo !!!
Vi betalade 1 euro per bricka som gick till vinsterna =)
Vi skrattade så då det rådde ingen som helst ordning i spelet...


Nicole och jag gick + och - 0 =)
Nu skall vi tacka för oss och önska alla godnatt ...
I spel och kärlek är allt tillåtet sägs det ... 
Har inte svaret =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar