tisdag 13 december 2011

AFTER THE ARRIVAL OF THE RESCUE TEAM ... =)

Tre timmar efter ...
ÄNTLIGEN !!!


Hjälparen i nöden kunde INTE förstå hur jag kunde få en helt ny slinga att se ut som den gjorde.
Det var inte alls svårt =), det räckte att jag tog ut den från förpackningen ...


Lite grandekoration som jag köpte för två år sedan på Buketten.


Älskar fjärilar ...


Och Nicole har tillverkat några av de dekorationer vi har i granen ...
Den här ängeln är min favorit.


Nu lyser det alltså här a casa Castellari och vi tackar för den välbehövliga hjälpen vi fick denna måndag kväll när jag uppgivet ringde och rösten på andra sidan svarade
"Är i möte. Kan jag ringa tillbaka om 5 minuter?"
Jag: "Nej, det kan du inte ... Behöver din hjälp, det är viktigt. Julbelysningen fungerar inte ..."
Och rösten jag använde var den som vi kvinnor har lärt oss hjälper oss att få det vi önskar ... En blandning av hjälplöshet och bestämdhet som fungerar på vännerna av andra könet =)

Nöjd kan jag nog gå och lägga mig för inte i min vildaste fantasin kunde jag tro att klä granen skulle vara en sådan projekt och om någon vill ha en fungerande med ihop trasslat granbelysning finns min första som jag glatt skänker ... Hör av er i så fall =)

Natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar