onsdag 21 december 2011

NEDRÄKNING ...

Klockan är 3.30 och jag har ännu inte somnat ... Om 2,5 timmar skall jag upp så knappast någon vits att somna känns det som ... Lär vara rätt så trött imorgon misstänker jag =)
Kan någon komma förbi butiken med en espresso så är ni välkomna!

På fredag vid 23 skall jag och Nicole äntligen få krama Melissa & Matilde!!!
Älskar den här bilden och ja, min lilla syster är längre än mig ... =)

När jag var i Prato en gång träffade jag en journalist som jag satt och tog en drink med när min syster dök upp då hon kom för att hälsa på mig. När han såg henne frågade han henne direkt om hon jobbade som modell, vilket hon gjorde. 
Skrattade och kommenterade med "Mig frågade du minsann inte om jag jobbade som modell?"
Snabbt levererade han ett svar som jag godkände "Michela, du är mer skådespelerska. En blandning mellan Sophia Loren och Brigitte Bardot"
Man tackar ja ...
Med den kommentaren räddade han sitt skinn och med den tackar jag för mig ikväll ... =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar