fredag 23 december 2011

INTO 24 HOURS

Gäsp gäsp och åter gäsp ...
Resväskan står öppen framför mig fylld med små och stora paketer, tjocka och platta, mjuka och hårda.
Alla dessa skall följa med till Bologna OM de får plats ...
De skall förmedla viljan att hitta något som man själv gillar och som är köpt för tron finns att mottagaren skulle bli glad för just det ...
Detta återstår att se =)

Imorgon blir det inga inlägg...
Jag jobbar till 15, Nicole kommer och tillsammans åker vi direttamente till Landvetter för att flyga till Munchen och sedan vidare till Bologna.


Vi blir hämtade vid 22.45 för att åka till det fina huset där vi skall sova och vakna i fyra nätter och morgonar. Vakna till gott kaffe, barnsteg, mormor som leker med flickorna, min syster som fixar och ordnar och jag som bara njuter ... =)

Kallt och soligt lyder väder rapporten för Bologna.


Innan jag svimmar av trötthet säger jag nu godnatt ... 
Måste ta dock först fram pass, väska och biljetter =)
I think we have everything ...

Sköt om er så skall jag försöka skriva något från Bologna!!!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar