måndag 12 december 2011

SOMETIMES IT`S NOT EASY TO BE ME ...

Klockan är midnatt och så här långt har jag kommit ... =( eller =)
Efter att ha tittat på The Fast and Furious 5 tänkte jag att om de lyckades med det de gjorde på tv så borde jag klara av en ljusslinga men det visar sig vara lättare att råna 100 miljoner dollar än att få en gran att tändas =)

Ibland saknar jag en man för att viska i hans öron:
"Honey, please ... fix it and i will show you how glad i can be" 
Hahaha! My wish att någon skulle gå på det där ...

Orkar jag försöka mer? Suck ... Åhléns öppnar kl. 10 imorgon =)
De är trots allt tända nu =)


Natti ... =)

2 kommentarer:

  1. Verkar trassligt det där, skulle gärna se hur glad du kan bli ;)

    Mvh,
    R

    SvaraRadera
  2. Det lär nog bli Åhléns idag =)

    SvaraRadera