torsdag 8 december 2011

THE SAME BUT DIFFERENT ... =)

Imorse när jag gick till Stadsparken med Knut såg jag att Kappahl hade öppet redan från 7.30 och att de hade 25% rabatt på hela sitt köp.
Inte så mycket för rabatten men för att de hade morgonöppet tog jag mig dit och insåg att jag hade hela butiken för mig själv.

Nästan som i filmen "Sweet Home Alabama" i scenen då Reese Witherspoon överraskas med att få välja sin förlovningsring på Tiffany och då utanför vanliga butikstider.

Se här:

Att jag nu var själv och på Kappahl is the same but different, att jag istället köpte två pyjamas istället för att få en diamantring från Tiffany is still the same but different =))))

Fortsatte med en latte med Jess innan vi öppnade butiken. Log då en av pyjamasen var till henne och hon skickade för en liten stund sedan ett mms på sig själv i den samtidigt som hon gör tummen upp.
Så mycket Jess över kortet! 

Idag hämtade jag Nicole då hon sover hos mig inatt med tanke på att imorgon skall hon till farmor då den årliga traditionen vill att de skall baka pepparkakshus med kusinen.
Ville inte missa en natt så hon fick komma redan ikväll ...

Nu tittar vi på Jul Lotta på Liseberg innan sängen kallar ...
Knut längst bort till vänster, Nicole med låtsas Daisy på sig och jag.
Kanske att vi åker till Liseberg på söndag?
Känner för lite Jul känsla ...


Nu önskar jag dig en fantastisk kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar