söndag 25 december 2011

SKÖNA "INGENTING" ...

I ett samhälle där facebook, twitter och bloggar nästan kräver att man ständigt skall uppdatera med information om att man gör spännande saker skall jag istället dela med mig av att vi gör precis ... ingenting och att jag, vi =) ... älskar det.



Mormor har blivit sminkad (inga bilder på det =). Ena ögat ansvarade Nicole för och andra Giacomo (min systers man) och no comments på detta =)

Vi har ätit, städat upp lite och vi tittar på alla fina julklappar som Tomten kom med igår kväll.
Några av alla de som Matilde fick av oss:



Vi skulle kunna öppna en leksaksbutik idag av allt det som finns i hemmet =) men självklart fick både Matilde och Nicole även kläder i mängder.
Måste bara visa vad Giacomo köpte till sin lilla dotter då de skall till Cortina i mars.


Från min syster en vacker Chantilly plånbok i strutsskinn från italienska La Furla.
Kan man som kvinna få nog av accessoarer?
My answer is a simply "no" =)


Förutom att titta på alla presenterna har vi även under förmiddagen tittat på en dvd som Nicole fick av mig. Tomtetass heter filmen och jag grät vid flertal tillfällen medan Nicole försökte förklara för mig att "det är bara en inspelning" och mamma gick och hämtade papper till mig.
Förklaringen är enkel ... Jag blir rörd av vissa historier och ... jag tror på Tomten.

Solen skiner högt idag. 
Snö igår, sol idag, nästan att man har beställt denna väder omväxling och fått vad man har önskat sig...
Nu skall vi här fortsätta att inte göra något...
Vi tittar, myser och ... är.

Avslutar detta inlägg med två bilder på min syster, Giacomo och lilla Matilde...
Det ser ut som att ett sommar bröllop är på gång ...



Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar