söndag 4 december 2011

NACKSPÄRR ...

Jag känner mig som 80 trots att jag BARA är 40 och anledningen är min nackspärr ...
Just nu ligger jag med en rispåse på axlarna och försöker att inte spänna mig, ... lätt =)

Inte ofta jag säger att något gör ont men det bara strålar smärta ... Fy!!!
Skall försöka utföra mina sista "must" för att sedan bara ta på mig täcket, värma igen rispåsen i mikron och titta på Pan Am.

Som tur är kände jag mig något bättre imorse så Knut och jag tog en morgonpromenad på en timma innan jag jobbade men nu ... nu skulle jag behöva en skön massage men den där "single of choise" gör att det får bli en rispåse istället ... Hahaha!
Val leder till konsekvenser ... =)



2 kommentarer:

  1. Jag är fantastisk på massage så jag hade gärna ställt upp som massör ;) hoppas du blir av med det onda snart...ha en fin vecka...kram G

    SvaraRadera