torsdag 22 december 2011

KNUTS KUSIN ... =)

Idag har jag fått höra två fantastiska "citat" som jag aldrig har hört tidigare:

"Gå sakta, kom tillbaka fort ... "
samt
"Ett penseldrag till och hela tavlan är förstörd ... "

Kom hem från Göteborg vid 2 ... 5-6 timmars sömn på två nätter är lite väl lite men skall allt orka, snart är jag i Bologna och kramar Knuts något större kusiner =)

Apropå Knut gick jag förbi butiken för att lämna några skor runt 7.30 och när jag skulle åter gå ut ropade jag på Knut och undrade var han hade tagit vägen.
Höjde lite irriterad rösten "Knut !!!" för att sedan komma på då han ej kom att han faktiskt var hemma... Jag hade inte tagit med mig honom och glömt att så var fallet ...
Som sagt ... det kallas för sömnbrist =)


Gäspande säger jag nu godnatt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar