tisdag 27 december 2011

FROM BRUXELLES

Efter en cappuccino på Aereoporto Marconi di Bologna


 har vi nu kommit fram till Bryssel där vi skall tillbringa 6 timmar.
Nicole har hyrt in sig på en dator och spelar spel och jag passar på att själv sitta lite online.
Vi har tittat runt i de få butikerna som finns här men även om få fanns så klart Hermés =)

En liten kuriosa är att Hermés butiken i Paris stoppade Oprah Winfrey från att komma in då de hade haft "problem" med några mörkhyade kvinnor...
Vad kan man säga då? BIG MISTAKE HERMÉS !!!

Här har vi passat på att köpa ytterligare några presenter då jag erkänner att det är så mycket roligare att shoppa sådant som inte finns i alla butikerna hemma i Sverige.
Hem till Borås väntas vi komma runt 23 ikväll så lite trötta och lite slitna lär vi vara för att sedan börja jobba imorgon redan vid 8...
Sköna och underbara dagar är över och det härliga vardagslivet är snart tillbaka!

De flesta gillar champagnen Moet men själv gillar jag Dom Pérignon och det har med namnet att göra =) och han själv lär ha sagt på 1700 talet när han drack sin champagne att: "Jag dricker stjärnor"
I en butik här på flygplatsen finns tre flaskor ...
Skall jag dricka stjärnor tycker ni? =)

http://www.livetsgoda.se/artikel/artikel.asp?ArtikelId=774




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar