lördag 17 december 2011

ETT DUKAT BORD ...

Det finns vissa hem som alltid känns välkomnande och det var just i detta hem som några samlades denna eftermiddag/kväll för att sitta vuxna som barn runt ett långbord för att äta lite Julmat tillsammans och de barn som var med fick klä den stora och långa Julgranen som stod på plats i vardagsrummet och vars topp nådde övre våning i huset ...



Louise hade otippat "slängt" ihop en nyttig & mumsig dessert utan socker ... =)


Klassisk gröt som jag trots 20 år i landet inte förstår mig på fanns också på bordet ...
Forza tortellini till Jul =)


Det var en mysig kväll med den gladaste Tomten jag har sett som delade ut presenter till oss alla.
Tackar värden för att han är precis som han är och alla andra gästerna för ett mycket trevligt sällskap.
Nu har Knut och jag kommit hem och njuter av Julgrans belysningen som jag kan sitta och titta på i flera minuter ... Älskar den!

Knut provar sin Tomte mössa för att se om den passar även i år ... 


Nu skall Knut uppdatera sin fb sida som jag hoppas ni har likat och har ni inte gjort det kan ni göra det här på direkten så gör ni Nicole glad då det är hon som är ansvarig för sidan när hon är hos mig.

Nu passar vi på att önska er godnatt och tänk på att när ni vaknar upp eller kanske kommer hem är det   en mysig Fjärde Advent som väntar ...


Kärlek ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar