fredag 23 december 2011

FRÅN LANDVETTER

Mamma mia !!!
Vi skall bara vara bortresa 4 dagar ... Slutsatsen är att julklappar tar plats =)



När Tomten fick reda att jag befann mig i parfymeri avdelningen på Landvetter fick jag en underbar parfym... Mer sweet än vad jag brukar men riktig god!
Rose The One of Dolce Gabbana!!!


Och själv köpte jag mig den här mascaran som är den snyggaste jag har sett.
Kanske inte förpackningen man skall gå efter men kombinationen bra märke och underbar yta medförde ett givet köp!


Nu är Nicole & jag på Landvetter och vi skall om 30 minuter lyfta härifrån för Munchen som första stop innan vi flyger vidare till la bella Bologna!
ARRIVEDERCI!!!

1 kommentar:

  1. eller så är det 2 kvinnor som skall ut och resa, brukar vara mycket bagage och accessoirer då ;)

    SvaraRadera