tisdag 13 december 2011

I WISH ... HAND!

Snart blir det läxor och sedan skall Nicole sova och jag jobba lite med siffror... Orkar jag skall jag njuta av en av de sex dvd filmerna jag hyrde i fredags. Med stor noggrannhet lägger jag en av en av de sedda tillbaka i påsen och kontrollerar ett par gånger att dvd:n ligger i fodralet...
Filmerna skall den här gången lämnas tillbaka i tid!
Mål är bra =)


Har hittat något att önska mig av Tomten men misstänker att Tomten tar hjälp av pojkvänner för att utföra sitt jobb så ... hur gör vi singlar?
Vi måste tro på Santa helt enkelt vilket jag gör då jag såg honom på Aruba.
Jag önskar mig det här ... Finns på Idé Guld och är av märket Hand =)
Moderna Tomtar kanske läser bloggar ...


My wish i guess =)

Förresten vet du varför Tomten är röd?
Hans klädsel var nämligen grå förr i tiden men en produkt har gjort honom röd ...
Coca Cola it is ... =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar